Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bugün benim doğum günüm ve ders almam gereken şeyler var artık."Bu dünya hassas kalpler için çok acımasız" insanlar üzülmesin diye kalbi kırılmasın diye hep onlara öncelik verdim ve sonuçta üzülen taraf hep ben oldum.Aşırı düşünceli olmak hep zararmış.Başkasına ayıp olmasın diye üzülmesin diye kendimi hep ikinci plana atmışım.Gerçekten bazen de taş kalpli olman gerekirmiş.Artık yeni yaşımın motttosu: Önceliğin artık sen olmalısın ve sonucunda sen üzüleceksen başkası üzülsün!!:)Bunu buraya yazmamın sebebi sürekli hatırlayayım diye:)
Beni kabullen, kendini
yanına al, gidelim…
Çıktığım her yerin kapısını
sert kapatmamla tanınırken,
senin kapın çarpmasın diye
arasına elimi koydum…
Şimdi yoksun üstelik uzaktasın….
Ellerin yapayalnız biliyorum.
Gözlerin dalıyor yine.
Hep benim için olmalı….
Yine de biri çıksa, nasılsın dese
alışkanlıkla iyiyim diyeceğim.
Neyse…
Bitti o şiir!
Başka mısra gerekmez.