Melisaaa

Melisaaa
@Melisasln
Türkçe öğretmeni (Hayaline kavuşamayan öğretmen:() youtube.com/@siirseslendirm...
"Kendimi özledim. Çok yorgunum."
Sayfa 87·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kediler de kahkaha atarak güler bence:):):)
Bulutlar masmavi gökyüzünde süzülüyordu ☁️☁️
Yeni yaşımın mottosu:)
Bugün benim doğum günüm ve ders almam gereken şeyler var artık."Bu dünya hassas kalpler için çok acımasız" insanlar üzülmesin diye kalbi kırılmasın diye hep onlara öncelik verdim ve sonuçta üzülen taraf hep ben oldum.Aşırı düşünceli olmak hep zararmış.Başkasına ayıp olmasın diye üzülmesin diye kendimi hep ikinci plana atmışım.Gerçekten bazen de taş kalpli olman gerekirmiş.Artık yeni yaşımın motttosu: Önceliğin artık sen olmalısın ve sonucunda sen üzüleceksen başkası üzülsün!!:)Bunu buraya yazmamın sebebi sürekli hatırlayayım diye:)
Beni kabullen, kendini yanına al, gidelim… Çıktığım her yerin kapısını sert kapatmamla tanınırken, senin kapın çarpmasın diye arasına elimi koydum… Şimdi yoksun üstelik uzaktasın…. Ellerin yapayalnız biliyorum. Gözlerin dalıyor yine. Hep benim için olmalı…. Yine de biri çıksa, nasılsın dese alışkanlıkla iyiyim diyeceğim. Neyse… Bitti o şiir! Başka mısra gerekmez.