Melisa

Sanırım içimizdeki en iyiyi çıkarmak için en kötü şeyi yaşamak gerekiyor.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Hepimizin acıları var. Bazıları benimkinden daha kötü,bazıları değil. Uzun zaman önce acıda debelenmenin bir yararı olmadığını öğrendim. Ya hayatımda ileri gidecektim ya da olduğum yerde sayacaktım."
Alıntı

Melisa

, bir kitap okudu
9/10
·335 syf.·
28 günde okudu
·
2024 5. kitabı
Sarah Jio
8.7/10 · 4.792 okunma