Çok beğendim, zevkime çok uydu, psikolojik gerilim tadında bir kitap, ters köşe isteyenlere özellikle öneririm, 10/10 denilir mi bilmiyorum, ama daha yeni okuduğum ve etkisinde kaldığım için duygularım beynimden daha baskın şuan. Herkese öneririm, bir şans verin derim