Melike Kaya

Kendime bakıyorum. Kendi kendimin seyircisiyim ben. Duygularım, içimdeki bilmediğim bir gözün önunden, dışarıya ait şeylermiş gibi dizi dizi geçiyor. Kendimden sıkılıyorum.
Sayfa 241·Kitabı okuyor
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Vazgeçmek çaba istiyor çünkü, bende ise cesaret verecek küçücük bir ruh bile kalmamış.
Alıntı
Hayatla aramda ince bir cam var. Açıkça görmeme ve anlamama rağmen, dokunamıyorum hayata.
Alıntı
Sıradan insan için, hissetmek yaşamaktır, yaşamayı bilmektir. Ben ise, yaşamayı düşünmektir, derim; hissetmek ise düşünmeyi beslemekten başka bir işe yaramaz.
Alıntı