Kendime bakıyorum. Kendi kendimin seyircisiyim ben. Duygularım, içimdeki bilmediğim bir gözün önunden, dışarıya ait şeylermiş gibi dizi dizi geçiyor. Kendimden sıkılıyorum.
Sıradan insan için, hissetmek yaşamaktır, yaşamayı bilmektir. Ben ise, yaşamayı düşünmektir, derim; hissetmek ise düşünmeyi beslemekten başka bir işe yaramaz.