•H

•H
@Melmel46
-Dünya benim kadar güzel olsaydı Yaşamaya değerdi- ✓ Nil nil ♡
Aşk seni de beni de terk edio🤝
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10 Kasım 🤫
Seni sormusum dalgalara 🤝
Kitap okuma saatinde lütfen mal kankanızın yanına oturmayın 👏
Ah be Kanka!