Bir gün öleceğini biliyorsun ve eksik cümlelerin bir çığ olup taşıp gidecek hayatından sen hep anlatamadıkların kadar var olacaksın hep bir bütünsüzlük, bir yarım kalmışlık olacak içinde. Dedim ya nasıl olduğunu anlamadan kayıp gidecek ellerinden yaşamın sense haksızlık bu diyeceksin daha söyleyecek çok sözüm vardı diyeceksin daha hiç yaşamadım ki ben diyeceksin. O kadar yaşayacağına inandıracaksın ki yaşamadığına yanıp duracaksın. Kabullenemeyeceksin. Ama sonunda sadece olanla kalacaksın, öldüğünle.