Ölümü çok hafife almıyor muyuz sahi.. Üzerine yeteri kadar düşünüyor muyuz? Yaşarken her anın değerini biliyor muyuz, bilseydik eğer ölümü daha çok anlamaz mıydık? Fakat aksine bizler sanki ondan köşe bucak kaçıyor ve onun dayanılmaz varlığını görmezden geliyoruz. Erteliyor, üstüne bahaneler üreterek yaşamımızı tembelleştiriyoruz. Bir kalbi kolayca kırabiliyor hiç de ardımıza bakmıyoruz.