Melsa

Ölümü çok hafife almıyor muyuz sahi.. Üzerine yeteri kadar düşünüyor muyuz? Yaşarken her anın değerini biliyor muyuz, bilseydik eğer ölümü daha çok anlamaz mıydık? Fakat aksine bizler sanki ondan köşe bucak kaçıyor ve onun dayanılmaz varlığını görmezden geliyoruz. Erteliyor, üstüne bahaneler üreterek yaşamımızı tembelleştiriyoruz. Bir kalbi kolayca kırabiliyor hiç de ardımıza bakmıyoruz.
Duygu ve Düşünce
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Sürekli başka sorumlulukları yüklenmek zorunda olan insanlar kendi hayatlarını yaşamak söz konusu olduğunda daima suçluluk hissederler."
Duygu ve Düşünce
Bir şeyin olabilme ihtimali daima o durumun olmasından daha değerlidir.
Duygu ve Düşünce
"Büyümek, ancak yıkımdan sonra mümkündür."
Duygu ve Düşünce