Melsa

Bazen sonuç acı bile olacak olsa yolun güzelliğiydi insanı çeken. Acıyı çekmemiz gerekiyor. Mutluluğu yaşamamız gerekiyor. Güveni, güvensizliği, sevgiyi, sevgisizliği, korkuyu, cesareti... Yoksa yaşamak nasıl yaşamak olur? Bu yalnızca nefes almak olmaz mı? Yaşamak hissetmektir. Hissedin.
Duygu ve Düşünce
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Benim gibilerin yüzü ya gökyüzüne, ya kendi içine dönüktür."
Alıntı
Bir yıldız gibi parla.
Duygu ve Düşünce
"O kadar geliş ki, insanlar seni yeniden tanımak zorunda kalsın."
Duygu ve Düşünce
"Şaşırma yetisini yitirenin yaşama sevinci olur mu?"
Alıntı