Güzellik kavramı sadece görüntüden ibaret değildir,asıl önemli olan görüntünün içeriğidir.Bir insan size göre sırf güzel veya yakışıklı diye konuşmayın, bir insanın dış görüntüsü size hitap etmiyorsa ayrıştırmayın,küçümsemeyin.Sonuç olarak insanız.İnsanların neredeyse her konuda buna fazla önem vermesini anlamıyorum.