Okurken içinde Behzat Ç. yi bulduğum kitap. Muhsin komiserin emeklilikten önce yaşadığı haklı çıktığı ama ömrü boyunca peşini bırakmayan bir cinayet silsilesi diyebilirim. Gayet akıcı, polisiye severlerin merak içinde bir solukta okuyabileceği türden. Ayrıca zaman zaman bakış açımı değiştirmesine de kendi açımdan şaşırıyorum ulan diyorum neden ben bunu böyle düşünmedim. Kısacası “klasik” diye başlayıp “nasıl ya” ile bitirdiğim bir macera.