Pulcinella

Reklam
-Sana dedi, şimdi ağlama diyecekler bulunur. Fakat ben öyle demem... Ben ağla derim delikanlı, ağla! Ağla ki gözyaşları, amma şıllık, fettan, kalleş insanların yalandan akıttıkları gözyaşları değil, iyi bir insanın, yürekten kopup gelen samimi gözyaşları, hem kendine, hem de hatta yanındakilere bile şifadır. Acılar ancak böyle gözyaşlarıyla tatlılaşır. Acıların tadını böyle gözyaşlarıyla tadamayan zavallılara ne yazık! Onun için ağla delikanlı, ağla, ağla yavrum ağla, ağla ki ağlamanın şimdi tam çağıdır.
Sayfa 222·Kitabı okudu

Pulcinella

, bir kitap okudu
9/10
·240 syf.·
21 saatte okudu
·
2024 1. kitabı
Osman Cemal Kaygılı
7.6/10 · 38 okunma
Reklam