Bir insanı sevmekle, onu sevmeyi sevmek iki farklı şeydir. Beni sevmeyi sevmiyor gibi bir halin var. Sanki benden kopmaya gücün yetmiyor da ben senden uzaklaşayım istiyorsun.
“Sence bebekliğimizde bin kere düşmüş olmasaydık bugün yürüyor olur muyduk? Ancak defalarca düştükten sonra dengenizi bulmayı öğrenebiliriz. Bu başarısızlık değil, doğal bir öğrenim sürecidir.”
“Hayallerini gerçekleştirip mutlu olmak istiyorsan ‘sonrayı’ bekleme, düşünce biçimini şimdi değiştir. Önüne çıkan fırsatlara ve insanlara kucak aç. Hayat şimdiki anların toplamıdır. Boşa harcadığın her saniye, ziyan olmuş bir andır ve asla sana geri gelmeyecektir.”