Akıllı insanlar, hep küçük şeylerden kendilerini ele verirler. Bir adam ne kadar akıllıysa, küçük şeylerden o kadar az korkar ve onu o kadar basit oyunlarla yakalamak daha kolay olur..
Basit insanları denemek istiyorum. Birçokları yanılıp,kendilerini düzeni değiştirebilecek gücüne sahip azınlıklardan sayarlar. Ne diyeceksiniz doğanın bir oyunu bu. Oysa onlar İtaat etmek için doğmuşlardır. Hiç bir şekilde bu kuralın dışına çıkamazlar. Çıkmaya kalkarlarsa mahvolurlar. Gerçek azınlık çok az tanınır. Onlara çoğu kez isyanlarlar, asiller, katiller, bozguncular gözüyle bakılır. Ama bunun bir tehlike olduğunu sanmıyorum, çünkü BASİT İNSANLAR ÇOK İLERİYE GİDEMEZLER..