Mehmet Diyapoğlu

Mehmet Diyapoğlu
@Memo3331
Herkese selâm, Sana gökkubbenin tavanı kadar hâsret ... Günaydın💙
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Eğer cesur değilsen samimi olamazsın.. Eğer cesur değilsen sevemezsin.. Eğer cesur değilsen güvenemezsin.. Eğer cesur değilsen, gerçeğin peşine düşemezsin.. O yüzden önce cesaret gelir. Ve diğer her şey onu izler.. Osho İyi geceler
"Bakma etrafın kalabalıklığına, aslında herkes yalnız.. " Ali Lidar
Sahi kaç yıldır yalnızım ben? Çiçekler çürümüş saçlarımda. Bembeyaz uzun kuşlar da uçmuş fotoğraflarımdan Bulutlar da. Yüreğimde karanfillerden damıtılmış bir yas Yaşıyor muyum acaba? Refik DURBAŞ
Bugün pazar ve ben seni çok özledim’ diyor şâir... Diyeceklerim bu kadar... günaydın