Mehmet Diyapoğlu

Mehmet Diyapoğlu
@Memo3331
Senin için yasak dediler… -Yasaklar çiğnenmek içindir dedim. Senin için imkansız dediler… -Önemli olan imkansızı başarmak dedim…. Senin için olmaz dediler… -Dünya da olmayacak şey yok dedim. Senin için zor dediler… -Kolay olsaydı değeri olmazdı dedim. Onda bulduğun nedir ki dediler… -Herkeste arayıp bulamadığım dedim. Senin için o ne dediler… -Hayattaki gülen yüzüm dedim. Ona öyle nasıl bağlandın dediler… -Ben değil o ”bağladı” dedim. Oda senin gibi sevdimi dediler… İşte cevap veremediğim tek şey buydu. Eğer bunu bilmiyorsan vazgeç dediler… -”Vazgeçecek olsaydım sevmezdim” dedim…. CanYücel
Reklam
Kendine karşı dürüst olmayı unutma. Nasıl? Üç şeyi hatırlamak gerekiyor! Bir ne olman gerektiğini sana söyleyenleri asla dinleme: kendi iç sesini dinle, sen nasıl olmak istiyorsun? Yoksa hayatın harcanır gider. İki maske kullanma - bedeli ne olursa olsun dürüst kal. Öfkeliysen öfkeli ol. Öfkesini bastıran insanın bedeninde blokajlar oluşur. Öfke iki noktadan, tırnak ve dişlerden boşaltılır. Uzun süre öfkesini bastıran insanlar daha çok yer, daha fazla sigara içer, daha fazla konuşurlar; çünkü bir şekilde enerjiyi birazcık boşaltabilmek için çenelerinin çalışması gerekir. Ve öfkeli insanların elleri çirkinleşir, yamuklaşır. Herhangi bir şeyi bastırırsan bedende o duyguya karşılık gelen yer etkilenir. Ağlamak istemiyorsan gözlerin parlaklığını yitirir, çünkü gözyaşı gereklidir. Unutma, içten gelerek gözyaşı dökemezsen, gülemezsin de çünkü bu diğer uçtur. Gülmek istiyorsan gül, yüksek sesle gülmenin ters bir tarafı yok. Üçüncüsü, sahici olmaktır; şimdiki zamana sadık kal çünkü tüm yalanlar ya geçmişten yada gelecekten içeri sızar. Geçen geçmiştir, üzerinde durma, bunu bir yük gibi taşıma. Gereksiz yere gelecekle uğraşma, yoksa gelecek şimdiki zamanı ele geçirip yok eder ve henüz olmayanlar olmamıştır. Şimdiye sadık kal, işte o zaman sahici olacaksın. Şimdi burada var olmak, sahici olmaktır... #Osho
Seni soruyorlar… Öldü mü diyeyim yoksa dönecek mi? İkisi de imkansız değil mi? Çünkü biliyorum, asla geri dönmezsin. Ve biliyorsun, sen benim için asla ölmezsin!.. Cemal Süreya İyi akşamlar 💙
Gelirsen yolum genişler, Gelmezsen hayalini severim. Yanmaktan korkmam. Ben bu aşka, sağ çıktığım yerlerden geldim.. Murathan Mungan
Sana büyük caddelerin birinde rastlasam , Elimi uzatsam tutsam götürsem , Gözlerine baksam gözlerine konuşmasak , Anlasan , Elimi uzatsam tutamasam , Olanca sevgimi yalnızlığımı , Düşünsem hayır düşünmesem , Senin hiç haberin olmasa , Senin hiç haberin olmaz ki , Başlar biter kendi kendine o türkü ... Gülten Akın
Reklam