Yanlış yapanı uyarmayacak mıyız?Uyaracaksın;ama bunun yolu,kınamak,suçlamak,kırmak,eleştirmek,tartışmak,kötülemek değildir,nedir, dosdoğru,iyi,samimi,sıcak olmaktır.
Kınayarak,eleştirerek,tartışarak,kötüleyerek kim kimi uyarabilmiş,kim kimi uyandırabilmiş?Bunlar nefsin hileleridir.Bir de,iş yaptım zannedersin.Benlikle iş yapılmaz.Niyetlerini kontrol et.
İnsan imkânlar içinden seçer.İmkân verilene,ihsan verilmiştir.İmkân verilmeseydi,seçtiğinden sorumlu tutulmazdı.Bunları bilmek ve bilerek hareket etmek gerekir.