Kur'an,işaretlerin ancak "anlayış sahipleri" için olduğunu defalarca vurgular.Resulullah aleyhisselam şöyle dua eder; "bana eşyanın hakikatini göster!" Gerçekten görebilmek için daha kaç tane işarete ihtiyacım olduğunu doğrusu merak ediyorum.
Sanırım bütün mutsuzluklar,birşeylere sahip olduğumuz zannından ve zaten olacak olana direndiğimizden doğuyor.Derinlerde saklı olan huzur anahtarı ise kabullenmek ve direnmekten vazgeçebilmektir.Mürşid'im bir defansında bana şöyle demişti:"Dileyebilirsin ama ihtiyaç duyma!" Bu niçin aynı anda hem çok basit hem de çok zor? Asla bu görüşü kaybetmemeyi ve asla asıl amaçtan perdelenmemeyi diliyorum.