meryem_yn01

meryem_yn01
@Meriemloji
Küçük Prens'in çiçeği, Kafka'nın böceği.
" Kimselere kendi adıma kinim, nefretim yok. Sade insanoğlunun niçin bu kadar alçaldığını, niçin bu kadar budala olduğunu hala anlayamadığıma yanıyorum. " Ahmed Arif🌺
Reklam
" Yaşam çirkin, anlam kıt, ülke yıkım, hava berbat, insan bir düşünce suçu, (h)aklı olan deliriyor. "
" Yaz dostum. Boşa geçmiş ömre yaşam denir mi? "
"İyi nedir? -İnsanda güç duygusunu, güç istemini, gücün kendisini yükselten her şey. Kötü nedir? -Zayıflıktan, kıskançlıktan, kinden doğan her şey..."