Ah gençlik! Hiçbir şey umursadığın yok senin. Sanki dünya nimetlerinden faydalanman sona ermeyecekmiş gibi…Kedere, acılara aldırdığın yok, onlarda bile hoş bir yön bulursun. “Ben yaşıyorum ya!..” diye böbürlenirsin. Çünkü şimdilik günlerin nasıl yıldırım hızıyla ardı ardından koştuğunun farkında değilsin.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
- Kıskanç bir koca olacaktınız tabi; kadıncağızı kilit altında tutardınız, değil mi?
- Evet.
- Dizinizin dibinden ayırmazdınız onu…
- Elbette.
- Ya karınız bu huyunuzdan bıkıp aldatsaydı sizi?
- Onu vururdum.
- Kaçsaydı?
- Yakalar, vururdum.
- Tutun ki, karınız benim. O zaman ne yapardınız?
- Kendimi öldürürdüm.