İrem Tutaşı

İrem Tutaşı
@Merimerr
En çok keske
Bu bi alıntı ya da başka birine ait bi söz değil.. İçimden gelenler.. Birini özlemek çok güzel şeymiş bunu öğrendim hele bide değdiğini görünce daha çok mutlu oluyorsun. Hiç bu kadar keşke diyeceğimi düşünmezdim ama keşke o giderken onunla gitsey mişim bi kitapta okumuştum çok hoşuma gitmişti şöyle yazıyordu kitapta "Bu akşam anladım ki, insan diğer bir insana bazan hayata bağlandığından çok daha kuvvetli bağlarla sarilabilirmiş." Sanırım bu beni özetliyor. Keşke keşke.. Keşke gittiğinde yan tarafinda ben oturuyor olsaydım.. Beklemek güzel hele birde değiyorsa.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
aşka şeytan karışır
Ama işte her şeyin bir sonu vardı ve hayat denen şey bir ilüzyonlar silsilesinden ibaretti. Yaşanan ya da var olan her şey senin baktığın yere göre anlam değiştiriyordu. İyi ya da kötü, doğru ya da yanlış diye bir şey yoktu; yalnızca senin o an olduğun yer vardı. Sen yer değiştirdikçe anlamlar kayıyor, iyiler kötüye kötüler iyiye, yanlışlar doğruya dönüşmeye başlıyordu. Aşağıdan baktığında büyük görünen şey, yukarıdan baktığında küçülüveriyordu, oysa baktığın şey hep aynıydı. Adamın sevgilisinin arkadaşıysan başka düşünüyordun, karısının arkadaşıysan başka…
Ayna benim en iyi arkadaşımdır Çünkü ben ağlarken o asla gülmez.
Servet Saygınoğlu "bizim Tanışmamız Lazım" Kitabından
Olur da sırat köprüsünden ayağım kayarsa, En çok da "iyiyim" yalanı yüzünden olacak.