Varolma çabası üzerine düşünüp yatacağım. İnsan var olmaya çabalar mı? Sanırım sadece var olur, çabalamaz. Peki çabalıyorsa, hissedilmek istiyordur.Görülmek, anlaşılmak, iz bırakmak...
Belki de en çok, kendi gözünde var olmak içindir tüm çaba.Çünkü bazen en zor olan, kendinde yer edinebilmektir.✨