Şimdi bak kendine ve
bir şeyi hatırla.
Hayat istediğin gibi gitmediğinde
bu bir muhafaza ve hikmettir.
Bazı olmayışlar, olacak olanlara
yaklaşmak içindir.
Bazen geçmiş ya da gelecekten daha
kıymetli olan şey, şimdinin
hakkını vermektir.
Ne olacağını yalnızca Rabbim bilir.
Bize hiç yokken hayat veren, daha hiçbir
şeye gücümüz yokken hayatta
tutan O'dur.
Şimdi de tutacaktır.
Allah kullarına zulmetmez.
Allah kullarını nedensiz cezalandırmaz.
Kaldıramayacağı hiçbir
yükü de yüklemez.
Eğer üstüne bir yük biniyorsa,
onu Allah için taşı ki
ruhun altında ezilmesin.
Her eylemine bir "Allah için" dir ekle.
Bizler inanan insanlarız.
Duasıyla, çaresizliğiyle kıymetli insanlarız.
Bizler döktüğümüz gözyaşıyla
mertebe kazananlarız.
Bu hayata gönderilmiş hassas ruhların en göz ardı ettiği şey, Yaratıcı'yı daha derinden hissetme güçlerini yadsımalarıdır.
Biz hissedenler yine hayatta kalacağız.
Bir küçük hayattır yaşayıp gideceğiz.
Elimizde ilmimizin zekatı,yüreğimizde Rabbimizin ve sevdiklerinin sevgisi, çabalarımızın güveni ve bir küçüktür anlama çabasıyla geçip gideceğiz bu hayattan.