Mҽrvҽ

..uzun süre yalnız yürüyemezsiniz.``
yürüdüğümüzde çok geçmeden iki kişi oluruz
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
kısa bir hikaye ile iyi geceler
Bilge bir gezgin hakkında bir hikaye vardır. Bilge karanlık ve fırtınalı bir havada, dibinde olgun buğdaylarla kaplı küçük bir tarla olan büyük bir vadiden aşağı yürüyormuş. Yabani otların arasında ve karanlık göğün altında, rüzgarın usulca dalgalandırdığı kare şeklinde bir parıltı oluşturuyormuş tarla. Gezgin ağır adımlarla yürürken bu güzel görüntünün tadını çıkarıyormuş. Çok geçmeden, yorucu bir günün ardından başı önde evine dönen bir çiftçiyle karşılaşmış ve adamı durdurup kolunu sıkarak içten bir sesle, "Teşekkür ederim,” demiş. Çiftçi hafifçe irkilip, “sana verecek hiçbir şeyim yok zavallı adam,” diye karşılık vermiş. Bunun üstüne yaşlı gezgin yumuşak bir sesle, “Bir şeyler verdirtmek için teşekkür etmedim sana, zaten her şeyi vermiş olduğun için teşekkür ettim. Şu buğday tarlasıyla çocuğun gibi ilgilenmişsin, o da senin emeğinle kavuşmuş bugünkü güzelliğine. Şimdiyse bir buğday tanesi ne kadar eder ona bakıyorsun.Bense yürürken yol boyunca beslendim o tarlanın altın sarısıyla,” diyerek tebessüm etmiş.Çiftçi de arkasını dönüp başını iki yana sallayarak, deliler hakkında söylenerek yoluna devam etmiiş :)
Alıntı
``Aslında bizi yalnızlığa sürükleyen çoğunlukla başkasıyla karşılaşmaktır.``
yalnız değilim: Dünya bana ait, benim için ve benimle var.
Alıntı
``Nereye gidersek gidelim, hoşçakal burası..``
Alıntı
“Sadece bir yayayım ben.” Başka bir şey değil.
Alıntı