Seda

Seda
@Merkurrkedisix1
"Şakaya vuruyorum diye anlaşılmıyor da ben baya baya bıktım her şeyden."
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
En güzel hislerimi değmeyecek insanlar uğruna heba ettim.😏
Hayatımdaki hata sevmek değil, sevilmeye layık olamayan birinden sevgi beklemekmiş, hayatımda yokken bile sadık kalmayı denemişim, sana hoşçakal demeyi çok isterdim, ama hoşçakal sevilen insana denir. Sen ne yap biliyo musun? Sen bana muhtaç kal...
Senin Her Umutsuz Bakışın Benim Her Yeni Güne Umutla Bakışımdır UNUTMA.
Kızmak ayrı, Darılmak apayrı bişey, küskünlük olsa belki geçerdide ben seni SİLDİM ya...🥀