Tugrul mert

İnsan yanlızlığı neden severki... Kendisine iyi geldiği için mi ? yoksa çok derdi olduğu için mi?
Tugrul mert
Yanlizlik allaha mahsustur
Reklam
OKUMAK GİBİ YAZMAYI DA SEVENLER:)
Halkız işte...Türk halkı! Herkesin içinde vardır biraz ozanlık,biraz şairlik,biraz yazarlık... Manilerle buluşma iletisinin açılışına herkes davetlidir:) Daha önce de böyle bir etkinlik olmuştu,eğlenceli olacağını düşünüyorum. KURAL 1: Sadece dörtlüklerle,manilerle cevap verilebilir.Zaman zaman da dinlenme molası:)) KURAL 2: Mani sayımızı görebilmek için herkes ayrı ayrı yorumlara yazacaktır. :) UYARI:Yazmak isteyene her zaman aktif bir ileti olacağından bildirimlerden rahatsız olan ya da olabilecek arkadaşlar aman dikkat :))
Leyl isimli okura yanıt verildi
Tugrul mert
hayat nede olsa size guzel
Dogrumu Bu Söz
Kɑdınlɑr kendini güldüren erkekten hoşlɑnır sözü yɑlɑndır unutmɑ. Çünkü kɑdınlɑr; sɑdece hoşlɑndıklɑrı erkeklere gülerler ɑslındɑ.
Tugrul mert
Varmidir eski asiklar eski cesareti olanlar yuregi olan
Dogrumu Bu Söz
Kɑdınlɑr kendini güldüren erkekten hoşlɑnır sözü yɑlɑndır unutmɑ. Çünkü kɑdınlɑr; sɑdece hoşlɑndıklɑrı erkeklere gülerler ɑslındɑ.
Tugrul mert
Anladim simdi ama nerde o eski asklar