Mesele sevmek değil.
Herkes seviyor zaten. Sesini seversin, gülüşünü seversin, sohbetini seversin. Sevmek için illa yüzünü görmek şart değil. Yüreğinde duruşunu seversin...
"Bir acı, sonuna kadar yaşanmadıkça geçmez, insanın yarım acıdan talihi yok; ya hep ya hiç. Ta ki hissizleşene dek acısını çekmek zorunda. Peki geçti mi? Hayır, aslında geçmedi; senin bir parçan oluverdi."
Samuel Beckett