tarık

tarık
@Mert_MTN
Mesele sevmek değil. Herkes seviyor zaten. Sesini seversin, gülüşünü seversin, sohbetini seversin. Sevmek için illa yüzünü görmek şart değil. Yüreğinde duruşunu seversin...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Sustu bu gece Karardı yine ay"
"Dünyada samimi duygular yok."
... Lüle lüle saçlarına Kızarmamış yanaklarına Islanmış kurallarına aşık oldum Ama sana değil..
"Bir acı, sonuna kadar yaşanmadıkça geçmez, insanın yarım acıdan talihi yok; ya hep ya hiç. Ta ki hissizleşene dek acısını çekmek zorunda. Peki geçti mi? Hayır, aslında geçmedi; senin bir parçan oluverdi." Samuel Beckett