Neslihan Koçak

"Kötü insanlar nadiren kötü olduklarını düşünür. "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan insandan vazgeçmez azizim.. İnsan insana yüklediği mânâdan vazgeçer.. "Farkın yokmuş kimseden.. ben farklı bakmışım bilmeden…!" der.. Ve gider... İnsan insandan gider..!
Kim bilir...
Daha son sözü söylemedi hayat, Belki yarınlar, mutlu sonlar var... Nâzım Hikmet
"İnsanların hepsi mutlu olmaz ama istisnasız bir şekilde hepsi acı çeker. "
Sayfa 84·Kitabı okudu