Bir tweet'te okumuş ve izlemiştim dünyaca ünlü bir müzisyen bir havaalanın'da konser tadın'da kemanını çalmaya başlıyor kimisinin dikkatlerini çekiyor kimisi hiç bakmadan yoluma devam ediyor sonrasın'da o müzisyeni dinleyebilmeleri için verecekleri ücreti açıklıyorlar çok yüksek bir miktar ama o an bedavaydı. Belki sende dün ondan önce veya bugün ünlü bir yazarın veya şair'in profilindesin öylece okumadan beğenip geçiyorsun...