Neden çalışıyoruz dostum biliyor musun?
Fazla para kazanıp rahat bir yaşam sağlamak için.
Hobilerimizi gerçekleştirmek için.
Fobilerimizi yenmek için.
Peki sonucun'da ne oluyor biliyor musun?
Sistemi bozuk bu çarkta en küçük dişli sen olduğundan dolayı akşam yorgun olup kitap okuma hobini gerçekleştiremeden uyuya kalıyorsun.
Bu çarkta büyük dişli olayım deyip kişisel gelişim kitabı alıyorsun büyük dişliyi biraz daha büyütüyorsun.
Eninde sonunda boyunda'da sen küçük dişli kalıyorsun uykundan feragat edip kitabını okuyorsun 45'inde vücudun hasta düşmeye başlıyor 65'ine kadar dişini sıkıp emekli oluyorsun.
Sonra ölüyorsun...