Merak ettiğim bişey var madem elimizde olan bişey değil niçin çocuğa bunu aşılama gereği duyuyorsun? Senin kafa yapınla zaten çocuk elinde olmadan lgbtli olur yönlendirmesende ozaman niye yönlendiriyorsun. Ve çocuğa sürekli "bu normal bişi bu normal bişi bu normal bişi" dersen çocuk bunu garipser, çocuğu fıtratına göre yetiştirmek daha sağlıklı bir seçimdir çocuğun psikolojisi açısından. Ve sevgililik veya evlilik hayat arkadaşının bulunduğu ve insanlığın devamı için gerekli bişey lgbtli olduğumuzda insanlığın devamı mümkün değil? Olaya çok duygusal bakıyorsunuz ve bunu belirtincede "arap" diyorsunuz müslümanlık etnik köken ya da ırk değildir. Elhamdülillah bal gibi de Türküm,müslümanım her nekadar sonradan müslüman olsamda, bu gericilik demek değildir düşünmektir,engellemek sana kalmış ama şu konuya seviniyorum ilerde çocuklarınızla uğmaşmak zorunda kalmayacağız çünkü olmicak :)