Mutluluğu aramak demek dünyayı dolaşmak anlamına gelmez . Mutluluk ya da keder insanın kendi içindedir. Onları kendi içinde ;nereye gidersen git, dünyanın öbür ucuna bile gitsen, bu yükü omzunda taşıyorsun.Nereye gidersen git bu yük ne kaybolacak ,ne batacak ne azalacak ne de artacak...
Aslında insanlar daha anadan doğdukları andan itibaren kendi kabirlerine doğru yol almıyorlar mı? Yolları ne kadar uzak olsa da ne kadar dolambaçlı, inişli çıkışlı olsa da sonunda gelip menzile ulaşıyorlar.Molla Nasreddin'in dediği gibi !Nereye gitseler ,nereyi dolansalar sonunda gelip kabre çıkacaklar.