Birisinin parmaklarının ucundan saygıyla öpseniz, avuçlarının içinde bir soluk alsanız, gamzelerinde boğulsanız, güzellik hepimizi dünya yüzüne çıkaracak. Ayrılık bile güzelleşecek. Arada bir gökyüzüne dokunsanız, toprağı sevseniz, köpekleri kucaklasanız, geceyi dinleseniz, fotoğraflarınızı güneşe serseniz... Ama siz hüznü sevmiyordunuz değil mi? Nasıl yapacaksınız bunları...
#ŞÜKRÜ ERBAŞ 🌼