"Sevmeyi özledim biliyor musunuz? Kayıtsız şartsız bir gülüşü. Bir doğruya sevinmekten çok bir saçmalığa gülümseyebilen hoşgörüyü. "Nerde kaldın" ayazını değil , "Hoş geldin" iyiliğini. Geceyi bir hayal hazinesine çeviren uykusuzluğu..."
"Ne kadar acele edersen, o kadar geç kalırsın. Acelecilik bir aldatmacadır. Bir tuzaktır. Her şeyin bir zamanı vardır. İyi işler demlenmek ister. Kâmil insan olmanın temelinde de bu olgunluk vardır. "Dem" demek, bilgelik demektir."