Bazı kitaplar tam vaktinde gelir. Fatma Bayram’ın 'Elimden Ne Gelir' eseri benim için tam da böyle bir yol arkadaşı oldu. Yazarın o sade ve akıcı diliyle hem sorumluluklarımı hatırladım hem de haddimi bildiğim, durmam gereken o ince çizgiyi yeniden keşfettim.
Özellikle kitabın son denemesi beni adeta kanatlandırdı... Bize düşenin sadece gayretle o kanatları çırpmak olduğunu, sonucun ise her zaman Sahibine ait olduğunu o kadar zarif hatırlatıyor ki! Ruhuma ilaç gibi gelen, umut dolu bir okuma süreciydi. Kesinlikle tavsiye ederim.