“Eğer biri hatalı olduğumu ispat eder , bir sözümün veya davranışımın yanlış olduğunu bana gösterirse memnuniyetle değişirim. Ben hakikatin peşindeyim. Hakikat kimseye zarar vermemiştir. Asıl zararlı olan , insanın kendi yanılsamalarını ve cehaletini ısrarla sürdürmesidir. “