Her zaman şaştığım bir şey olmuştur, insanlar neden başkalarına karşı çok naziktir? Aile içindeki davranışlarından cok daha farklı, nazik, güzel görünmek ister başkalarına, neden? Kendinden olanları, kendi ailesinden olanları daha çok sevdiği halde insan niye onlara kabadır, kötüdür de bankalarına karşı ince, sevecen ve ıyidir?