MERVE

MERVE
@Mervenizim18
Öğrenmek isteyen bir cahilim. "Teomanın çoban yıldızı"
hic affetmeyecegin birini özlemekten sıkıldım.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu günün bir de yarını var ...
Nedir derdin söyle diye Bir gün bana sormadın Yüzüme bakmadın Bilsen nasıl, acı çektim kendim Kimse görsün istemedim Candan seven birini bekledim Sen yoktun ki, bu kara günlerde Başkası vardı gönlünde Gerçekleri gördüm, yeter dedim
Ölümden korkan herkesin, ölmeyi dilediği bir gece vardır.
"Bir ülkede görülebilecek en tehlikeli salgın, ahlaksızca yapılan din fanatikliğidir..."
Atilla İlhan ile ortak nokta da buluştuğumuz tek yer olabilir mi
gözlerin gözlerime değince felâketim olurdu ağlardım beni sevmiyordun bilirdim bir sevdiğin vardı duyardım çöp gibi bir oğlan ipince hayırsızın biriydi fikrimce ne vakit karşımda görsem öldüreceğimden korkardım felâketim olurdu ağlardım ne vakit maçka’dan geçsem limanda hep gemiler olurdu ağaçlar kuş gibi gülerdi bir rüzgâr aklımı alırdı sessizce bir cıgara yakardın parmaklarımın ucunu yakardın kirpiklerini eğerdin bakardın üşürdüm içim ürperirdi felâketim olurdu ağlardım akşamlar bir roman gibi biterdi jezabel kan içinde yatardı limandan bir gemi giderdi sen kalkıp ona giderdin benzin mum gibi giderdin sabaha kadar kalırdın hayırsızın biriydi fikrimce güldü mü cenazeye benzerdi hele seni kollarına aldı mı felâketim olurdu ağlardım