Çünkü ben, bu dünyanın nasıl bir yer olduğunu görünce, üstüme öyle bir hüzün çöktü ki; altında bir çiçek gibi ezildim. Bu masmavi dünyada, Ne kokum kaldı, ne de rengim. Ben, bir defterin iki sayfası arasında değil, milyonlarca insan arasında kurutulmuş bir çiçeğim.
Sevginin niçini olmaz ki efendim... Düşünsem belki mâkul bir sebep bulabilirim. Fakat bu hakiki sebep olmaz. Çünkü biz önce severiz. Sonra sevdiğimiz şeyin güzel taraflarını bulmaya çalışırız.
Hayat, bir eşleşmedir. Hiçbir ilişki, yanlış bir zamanda doğru kişiyle kurulamaz. Hiçbir başarı, hazır hissetmeden kalıcı olmaz. Hiçbir fırsat, senin frekansına ait değilse seninle kalmaz