Sevgili Bilge, bana bir mektup yazmış olsaydın, ben de sana cevap vermiş olsaydım. Ya da son buluşmamızda büyük bir fırtına kopmuş olsaydı aramızda ve birçok söz yarım kalsaydı, birçok mesele çözüme bağlanamadan büyük bir öfke ve şiddet içinde ayrılmış olsaydık da yazmak anlatmak, birbirini seven iki insan olarak konuşmak kaçınılmaz olsaydı. Sana, durup dururken yazmak zorunda kalmasaydım. Bütün meselelerden kaçtığım gibi uzaklaşmasaydım senden de.
-Sende mi Barry? sende mi bırakacaksın?
- Biliyorsun ki Nick! rüzgar her zaman bizim istediğimiz yönden esmez Esmediği zaman rüzgarda suç bulmak yerine doğru zamanı beklemek gerekir ki bu büyük düşünebilenlerin işidir. Eminim bir gün sen de günü kurtarmak yerine benim gibi köşene çekilip zamanını bekleyeceksin.