" Kitap gibisi yoktur. Velev ki, yalnız yaşayan biri için. Harika dostturlar. Her zaman oradadırlar ve ne zaman isterseniz, yalnızlığınıza ortak olurlar."
" Hayat çok garip, herşeyi bir arada yaşamamız, dümdüz bir çizgide. Ama resmin tamamı bu değil. Çünkü hayat yalnızca yaptıklarımızdan değil, yapmadıklarımızdan da oluşur. Ve yaşadığımız her an... bir çeşit dönemeçtir."