İnsan bekliyor ,bekliyor ,bekliyordu; düşünüyor, düşünüyor, düşünüyordu; ta ki şakakları zonklayana kadar hiçbir şey olmuyordu.İnsan yalnız kalıyordu. Yalnız...Yalnız
Ama düşünceler bile her ne kadar temelsiz görünse de bir dayanak noktasına ihtiyaç duyar, yoksa onlar da döne döne ve mantıksızca kendi etrafında uçuşmaya başlar ,onlar da hiçliği kaldıramıyorlar.