- Evet hastayım ,bununla birlikte düzinelerce yüzlerce deli özgürce yürüyor çünkü cehaletiniz onları sağlıklı olanlardan ayırt edemiyor . Neden ben ve bu bahtsız insanlar sırf başkalarına mutlu etmek için günah keçisi seçilmişçesine burada tutulmak zorundayız?