Değerli olan şey sadece zaman değildir.Verdiğimiz enerji de önemlidir.Eğer bir ebeveyn çocuğunun futbol oyununu izlemeye gitmiş ve herkes kutlama yaparken o sadece telefonuyla ilgileniyorsa ,çocuğuna zamanını vermiş ancak enerjisini vermemiştir.
Verdiğimiz kararların veya yaptığımız işin pozitif etkilerini fiziksel olarak görebildiğimiz zaman çalışmamızın işe yaradığını görmekle kalmayız,bu aynı zamanda daha sıkı ve daha çok çalışmamız için bize ilham verir.