İnsan yalnız kaldığında yaşadığı acılarlada başbaşa kalıyor. O yüzden yalnızlığı sevmiyor. Bir insan yalnızlığı seviyorsa yaşadığı acılara göğüs gerebilmis demektir. Benim yalnızlığım ise beni üzüyor, korkutuyor, insanlardan uzaklaştırıyor. Bir insan yalnız hissediyorsa gerçekten yalnızdır. Bu gerçekliği şu kanıyla savunabilirim " çevresinde onu yalnız birakmayan hayatının her anında yanında olamasada bunu hissettiren bir kişi dahi olsa ki bu kim olursa olsun (ister kardeş ister arkadaş ister sevgili ister eş) insan yalnız olduğunu hissetmez, ben yalnızım demez".