Kitap boyunca Zezé'nin yanımda olmasını ve onu öpüp koklayıp kocaman sarılmayı istedim... Kitabın başında 'Günün birinde acıyı keşfeden küçük bir çocuğun öyküsü' cümlesini kitap bitince daha iyi idrak ettim♥ Her yaştan insan okumalı...
Şeker PortakalıJosé Mauro de Vasconcelos · Can Yayınları · 2014275,6bin okunma
Şimdi acının ne olduğunu gerçekten biliyordum. Ayağını bir cam parçasıyla kesmek ve eczanede dikiş attırmak değildi bu. Acı, insanın birlikte ölmesi gereken şeydi. Kollarda, başta en ufak güç bırakmayan, yastıkta kafayı bir yandan öbür yana çevirme cesaretini bile yok eden şeydi.