Paulo Coelho'nun uzun zamandır duyduğum ama okuma fırsatı bulamadığım bir kitabıydı. Hafif, akıcı anlatımı olan güzel bir kitaptı.hayatta her şeyin düzene oturması için çalışıyoruz ömrümüz boyunca ki o düzen kurulduktan sonra hiçbir problem kalmayacakmış gibi düşünüyoruz. Burada Veronika'nın yaşadığı da tam olarak bu. Mükemmel giden ve klasikleşmiş hayatı olan bir kız.hayatından sıkılır ve intihar girişiminde bulunur sonrasında akıl hastanesine yatırılır ve azıcık ömrü kaldığını öğrenir. Bu ölüm Bilinci onda inanılmaz bir yaşama hevesi oluşturur. zamanla bir sürü insanı etkiler. Ve ölümün kıyısından dönen sonrasında tekrardan ölümün ağına kapılan bir kızın aslında her günün bir mucize olduğunu anlamasını konu alarak devam eden kitap beni de kendim hakkında baya bir düşündürdü. Keyifli okumalar:)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖