veve

veve
@Mervtzn
dans ettik durmadan, kırık camlar üstünde'
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
karanlığın insanı delirten bir ihtişamı vardır yıldızlar, aydınlık fikirler gibi tavanda salkım salkım Attila İlhan
Aslında herşey çok başka olurdu.. biraz çaba gösterseydin” demiştin ya bana -üzüntülü- hani hiç sesimi çıkarmamış ve pencereye dönmüştüm.. Kapı sesiyle saç tellerime kadar biriken ağrıyı atmak istercesine haykırarak.. Her neyse.. Ben beklemeye devam ediyorum, senin burada kalman doğru olmazdı zaten.. Hoşça kal diyememiştim ya sana, Hoşça kal.
'Yaşıyoruz sessizce yaramızı severek ' “ Bak bu yara annemden, işte bu babamdan, buradaki ilkokul öğretmenimden, haaa şu en derin olan mı onu ben açtım bilmeden. En çok da o acıtıyor canımı, en çok o kanıyor.”