Şarkıları dikkat ederek dinlemeliyiz. Çünkü bize ettiği etkileri düşününce gerçekten göze korkunç gözükebiliyor.
Yabancı şarkıların bazılarının sözlerinin kötü olduğunu bilsem bile dinliyorum çünkü ritmi çok güzel ve yabancı olduğu için sözlerini anlayamıyorum fakat bu Türkçe de olmuyor, ritmi güzel fakat sözleri kötü oldu mu dinlemiyorum çünkü istemesemde sözlerini anlıyorum.
Maalesef.
Peki ya siz?