kalp akla tabi olursa o vakit ben hükümran olurdum insana,yanlizca beni dinler,benim emirlerime itaat ederdi.İlla ki akla tabi olursa kalbine o vakit ben varsam da yok gibiydim
Ahiret denen şeyi getirmedim hiç aklına.Zira o akla geldiği anda ben onu terk ederdim.Ben yalnızca bu dünyada vardım,ahiret benim için yokluk demekti.Dünya bendim ve ben dünya idim.(derin düsün!)