Bırakma kendini demiştim sana, bırakacak olursan bana yaslan deva olalım birbirimize derdimize derman olalım sevdiğim demiştim. Şimdi bakıyorum yanıma, yamacıma sen yoksun ben yanlış bir adama o kadar yanlış duygular beslemişim ki öyle güvenmişim ki sana gözüm kapalı hemde kim ne derse desin inanmamışım konduramamışım sana. Ben seni öyle güzel sevmişim ki sana ağır gelmiş bu kadar güzel sevilmek….